سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مدیر دارو و فراوری‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مشکلی در عرضه واکسن آنفلوانزا نداریم و توزیع این واکسن در تمام مناطق استان ادامه دارد.

  • 3ahab
خبرگزاری تسنیم: مسئول کمیته فوتسال شیراز گفت: مسابقات لیگ زیر ۱۲ سال فوتسال شیراز یادواره شهدای دفاع مقدس که با شرکت ۸ تیم زیر نظر کمیته فوتسال هیأت فوتبال شیراز آغاز شده بود، با قهرمانی تیم ولیعصر به پایان رسید.


  • 3ahab
 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فیروزآباد از اجرای ویژه برنامه های ایام دهه ولایت خبر داد و گفت: برگزاری همایش علویون و همایش امر به معروف و نهی از منکر از عمده ترین این برنامه ها می باشد.
  • 3ahab

سفیر ونزوئلا در برنامه بزرگداشت مقاومت بومیان ونزوئلا گفت: به مقاومت خود افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: به مقاومت خود افتخار می‌کنیم

  • 3ahab
خبرگزاری شبستان: نمایشگاه آثار دستی مشترک شیراز و ونزوئلا در مجموعه حافظیه شیراز با حضور سفیر ونزوئلا در ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.


  • 3ahab
شیراز- رییس دانشگاه شیراز گفت: نقد و نقادی یک موضوع زمانی اثربخشی دارد که در آن به همه جوانب امر از کاستی گرفته تا نقاط مثبت بطور یکسان پرداخته شود.
  • 3ahab
استاندار فارس با اشاره به اینکه 10 درصد تولیدات این استان صنعتی است، گفت: رونق صنعت می‌تواند فارس را رشد داده و به جایگاه اصلی خود برساند.
خبرگزاری فارس: 10 درصد تولیدات استان فارس صنعتی است / تولید 17 درصد گاز مصرفی کشور
  • 3ahab
سنگرداران عرصه اطلاع‌رسانی در فارس با صدور بیانیه‌ای از استاندار دولت تدبیر و امید خواستند که با قاطعیت فرصت‌طلبان، چاپلوسان، ناشایستگان، منافقان، کینه‌ورزان و دلالان سیاسی را طرد کند.
خبرگزاری فارس: استاندار فارس چاپلوسان و دلالان سیاسی را طرد کند



  • 3ahab