سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مشکلی در عرضه واکسن آنفلوانزا نداریم

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۷ ق.ظ


 مدیر دارو و فراوری‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مشکلی در عرضه واکسن آنفلوانزا نداریم و توزیع این واکسن در تمام مناطق استان ادامه دارد.

حسام درستی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با بیان اینکه توزیع واکسن آنفلوانزا در استان فارس از هفته گذشته آغاز شده، اظهار کرد: توزیع این واکسن در سه مرحله انجام شد که در فاز نخست در هفته اول مهرماه، توزیع متعارف واکسن آنفلوانزا شروع شده است.

وی افزود: در فاز دوم، 20 هزار واحد سرنگ برای توزیع به داروخانه‌های استان فارس عرضه شد و  همچنین در اجرای فاز سوم طرح، در هفته آینده 20 هزار واحد سرنگ بین داروخانه ها توزیع می شود.

مدیر دارو و فراوری های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: از هفته آینده، کار توزیع واکسن آنفلوانزا توسط شرکت دارو پخش ادامه میابد و نگرانی از بابت عرضه این محصول دارویی وجود ندارد.

دکتر درستی، عمده نگرانی در این رابطه را فرهنگ خود درمانی مردم در استفاده از دارو های مختلف اعلام کرد وگفت: متاسفانه مردم بدون در دست داشتن نسخه پزشک به داروخانه‌ها مراجعه و تقاضای واکسن آنفلوانزا می کنند، این در حالی است که تزریق این واکسن آنان را در مقابل ویروس آنفلوانزا مقاوم می کند و در برابر دیگر ویروس های سرماخوردگی مصونیتی ندارد.

وی تاکید کرد: افراد در معرض خطر و دارای ریسک بالا می توانند از این دارو استفاده کنند و این واکسن برای سالخوردگان، بیماران قلبی و عروقی ، بیماران آسمی و پرستاران در معرض نگهداری از افراد دارای بیماری خاص، تجویز می شود و مصرف خودسرانه آن کاملا منع شده است.

مدیر دارو و فراوری های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم هشدار داد که از مصرف دارو های تخصصی بدون نسخه پزشک خوداری کنند.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی