سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

برگزاری همایش علویون در فیروزآباد فارس

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ق.ظ
 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فیروزآباد از اجرای ویژه برنامه های ایام دهه ولایت خبر داد و گفت: برگزاری همایش علویون و همایش امر به معروف و نهی از منکر از عمده ترین این برنامه ها می باشد.

حمزه عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: در دهه ولایت برنامه های خاصی تدارک دیده شده است که با سخنرانی آیت الله بهشتی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مسجد امیرالمومنین (ع) آغاز می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش علویون، همایش امر به معروف و نهی از منکر، جشنواره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در کارخانه سیمان، عصر شعر ولایت، نمایشگاه کتاب، همایش مداحان و شاعران اهل بیتی، اعزام اکیپ درمانی پزشکی به مناطق محروم و معاینه و درمان رایگان بیماران و برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم با موضوع ولایت و رهبری از عمده ترین این برنامه ها می باشد.

این مقام مسئول از برگزاری دو جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی با مسئولین85 هیئت‌ مذهبی خواهر و برادر برای برنامه‌ریزی  برگزاری شایسته ترمراسم عزاداری دهه اول محرم خبر داد.

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: در این ایام 110 مبلغ روحانی به نقاط مختلف این شهرستان برای تبلیغ و بیان احکام و مسائل اسلامی اعزام می شوند.

وی گفت: در روز جمعه 3 آبان ماه نیز همزمان با سراسر کشور، انتخابات سراسری چهارمین دوره شورای هیئت های مذهبی شهرستان فیروزآباد برگزار می شود که امید است با مشارکت همه هیئت های مذهبی، انتخابات باشکوهی برگزار شود.


  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی