سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان



سنگرداران عرصه اطلاع‌رسانی در فارس با صدور بیانیه‌ای از استاندار دولت تدبیر و امید خواستند که با قاطعیت فرصت‌طلبان، چاپلوسان، ناشایستگان، منافقان، کینه‌ورزان و دلالان سیاسی را طرد کند.

خبرگزاری فارس: استاندار فارس چاپلوسان و دلالان سیاسی را طرد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه فعالان بسیجی رسانه‌های این استان انتصاب سیدمحمد احمدی به عنوان استاندار فارس تبریک گفته شده و آمده است: ما اصحاب بسیجی رسانه‌های فارس به عنوان خواستگاه مطالبات مردمی، بر خود لازم می‌دانیم نکاتی چند که ناظر بر وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این استان است را خدمت استاندار فارس یادآور شویم تا به شکلی شایسته در ترسیم خطوط تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد رویه‌های نو به کار آید.

در این بیانیه افزوده شده است: استاندار جدید فارس باید در این برهه حساس از زمان، وصایای جاودانه حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را نقشه راه تداوم انقلاب اسلامی دانسته و بر اساس فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب، عزت، حکمت و مصلحت را آیینه راه خدمت خود به ملت قرار دهد.

در ادامه این بیانیه خطاب به استاندار جدید فارس تصریح شده است: باید عشق و تبعیت شما به ولایت فقیه زبانزد خاص و عام باشد و خط امام (ره) و رهبری را صراط مستقیم و راهنمای خود در قول و عمل بدانید.

فعالان بسیجی رسانه‌ها در فارس خاطرنشان کرده‌اند: دکتر احمدی باید افتخارش خادمی سومین حرم اهل بیت(ع) و میزبانی بیش از 14 هزار و 600 شهید این استان باشد زیرا که تقدیم این تعداد شهید این استان به نظام، نشانه محکمی برای پیوند مردم فارس با ولایت فقیه است، از این رو استاندار فارس باید در انتصاب مدیران این استان معیارها و ملاک‌های اساسی مانند التزام عملی به ولایت فقیه و مواضع و عملکرد روشن و صریح نسبت به فتنه 88 را مدنظر داشته باشد، چراکه مردم فارس افرادی که ذره‌ای با آرمان‌های انقلاب زاویه داشته باشند را نمی‌پذیرند.

در این بیانیه ابراز شده است: استاندار فارس باید در انتصاب‌ها و چینش‌ها با نماینده‌ رهبر معظم انقلاب در این استان هماهنگی کامل داشته باشد و ما رسانه‌های فارس با رصد کامل عزل و نصب‌های آینده در این استان به جناب آقای احمدی توصیه می‌کنیم در انتصاب مدیران و فرمانداران از نظر نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و علمای این استان کمال استفاده را داشته باشد و بر اساس اصل شایسته‌سالاری عمل کرده و انگیزه‌های سیاسی و جناحی را با سرنوشت مردم این استان گره نزند.

بسیجیان فعال در رسانه‌ها در فارس تصریح کرده‌اند: بدون شک استان فارس با توجه به مرکزیت سومین حرم اهل بیت (ع) و ظرفیت‌های بی‌بدیل در زمینه‌های فرهنگی، تاریخی، صنعتی، کشاورزی، هنری، گردشگری و ... از قطب‌های بزرگ کشور به‌شمار می‌آید، از این رو یکی از خواسته‌های اصلی مردم از دکتر احمدی، برنامه مشخص و مدون برای توسعه و شکوفایی این استان بوده که مطالبه به حقی است و استاندار فارس باید مشخص کند که اولویت‌های این استان در امر توسعه چیست.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: بدون شک رسانه‌های این استان این مطالبه را همواره پیگیری خواهند کرد تا مدیران از ریل اصلی توسعه خارج نشوند و از آنجایی که مشکلات فارس پیچیده و بزرگ هستند انتظار می‌رود نماینده عالی دولت تدبیر و امید در این استان، واقعیات را درک کند و با یک خرد جمعی و هم‌اندیشی با صاحب‌نظران و افکار و اندیشه‌ها قدمی برای حل مشکلات بردارد.

فعلان عرصه رسانه در فارس اظهار داشته‌اند: استاندار محترم باید از تمام نیروهای سیاسی غیرهمفکر و سلایق متفاوت و حتی مخالف برای رشد و ارتقا و پیشرفت همه‌جانبه فارس بهره ببرد و فارغ از تمام هیاهوهای سیاسی به رفع مشکلات مردم بپردازد.

بسیجیان رسانه‌ای فعال در فارس همچنین فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای تحقق حماسه اقتصادی، که بی‌شک روحیه جهادی، همکاری و همراهی مسئولان و آحاد مردم راهکار تحقق آن است را از استاندار جدید این استان مطالبه کرده و گفته‌اند: گذر از راه‌های برون‌رفت مسائل و مشکلات موجود در این استان با بهره‌گیری از فرصت و توجه به نخبگان تمام عرصه‌ها است، که در واقع سربازان پیشقدم برای توسعه فارس در تمام بخش‌ها و درخشش در مراتب سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... همین صاحبان اندیشه‌اند که امیدواریم در دولت تدبیر و امید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سنگرداران قلم در فارس در بخش دیگری از بیانیه خود خطاب به استاندار فارس آورده‌اند: ایجاد فرصتی که بتوان در راستای تعالی و توسعه پایدار استان گام‌های مفید و موثری برداشت از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر امروز فارس است، به همین منظور پیشنهاد می‌شود «شورای راهبردی توسعه استان» با مشارکت اصحاب فکر و اندیشه که شناخت عمیقی از تهدیدها، آسیب‌ها و چالش‌های موجود در این استان را دارند، با تأکید بر مراجعه به افکار عمومی و نیازهای بحق مردمی، در تکامل و تعالی این استان تشکیل شود، چراکه بهره‌گیری از نقدها و نظرهای سازنده، کارشناسی و دلسوزانه ایشان در زمینه‌های مختلف می‌تواند کارگشا باشد.

اهالی بسیجی رسانه‌های فعال در فارس تصریح کرده‌اند: بی‌تردید استانداری می‌تواند در اداره این استان موفق باشد که در عین نداشتن تعلقات جناحی، بتواند تمام گروه‌ها و جریانات را در چتر عدالت، تدبیر و امید با چاشنی اعتدال جمع کند که این مهم نیازمند آن است که استاندار برای رسیدن به این مسئولیت وامدار و بدهکار هیچ جریانی نباشد و در این راستا دکتر احمدی نه بدهکار گروه‌های سیاسی، بلکه باید بدهکار مردمی باشد که مطالبات جدی از مسئولان و دولت دارند.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: این انتظار از استاندار دولت تدبیر و امید وجود دارد که با قاطعیت فرصت‌طلبان، چاپلوسان، ناشایستگان، منافقان، کینه‌ورزان و دلالان سیاسی را طرد کند.

سربازان عرصه اطلاع‌رسانی در فارس ابراز داشته‌اند: استاندار جدید فارس باید منادی وحدت، اهل مشورت و پرچمدار همدلی و همگرایی در این استان باشد تا مسیر تحقق برنامه‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردم در فارس هموار شود و نباید اجازه داد اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها مانعی در راه خدمت به مردم و حرکت به سمت توسعه این استان ایجاد کند.

این سنگرداران عرصه آگاهی‌بخشی تاکید کرده‌اند: مقام عالی این استان باید با نمایندگان خبرگان رهبری، حوزه‌های علمیه، مجمع نمایندگان، دانشگاه، اقشار مختلف بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد، تشکل‌های صنفی، رسانه‌ها و ... تعامل داشته باشد و از انتقادات و پیشنهادات با آغوش باز استقبال کند.

در بخش دیگر این بیانیه اضافه شده است: ما فعالان بسیجی رسانه‌های استان فارس، با حمایت معقولانه، اطلاع‌رسانی منصفانه، نقد هدایت‌گرانه و بدون هیچ‌گونه حب و بغض، مانند کارکرد رسانه‌ای خود در دولت‌های گذشته، با پوشش دادن تمام نقاط قوت و عملکردها، نقد و رصد سایر اقدامات را مدنظر قرار داده و برای پیشرفت فارس از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: از آنجایی که دغدغه بسیجیان عرصه اطلاع‌رسانی، پیشرفت و تعالی این استان است، به منظور حرکت به سمت توسعه پایدار فارس دیدگاه‌های کارشناسی شده در حوزه‌های مختلف را به استاندار ارائه می‌کنیم و در این زمینه آمادگی خود را برای تعامل و همکاری با وی اعلام می‌داریم.

سربازان مستقر در سنگر خبررسانی و آگاهی‌بخشی در بخش پایانی بیانیه خود ابراز امیدواری کرده‌اند که با تدبیر، درایت، سعه‌صدر، نقدپذیری و مشورت‌پذیری استاندار جدید از یک‌سو و حمایت همدلانه تمام گروه‌های سیاسی، اجتماعی، نخبگان و به ویژه مردم ولایتمدار فارس از سوی دیگر، بتوانیم این استان را همچنان در قله نگه داشته و با استفاده از ظرفیت‌های عظیم انسانی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی در فارس، این استان بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی