سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان




شیراز- رییس دانشگاه شیراز گفت: نقد و نقادی یک موضوع زمانی اثربخشی دارد که در آن به همه جوانب امر از کاستی گرفته تا نقاط مثبت بطور یکسان پرداخته شود.
دکتر محمد موذنی سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: نقد منصفانه با هدف بیان اشکالات و نقایص یک کار برای رفع این نارسائی ها در آینده انجام می شود که مرز آن با تخریب و گاها هتاکی کاملا تمایز دارد.
وی گفت: در نقد منصفانه نقاط قوت و ضعف عملکرد با رعایت انصاف و موازین اخلاقی با هم دیده می شود در حالی که در هتاکی توجهی به نقاط قوت نمی شود و صرفاً نقاط ضعف برای تخریب با بزرگنمایی بیان می شوند.
این استاد دانشگاه شاخص های نقد منصفانه را توجه به نقاط ضعف در کنار نقاط قوت و نه توجه صرف به نقاط ضعف دانست و اضافه کرد: نقد منصفانه با هدف رفع عیوب و اشکالات و با هدف تعالی بخشی و افزایش کیفیت و اثربخشی اقدامات انجام می شود.
این مقام مسوول در این خصوص ادامه داد: در نقد منصفانه به محدودیت های منابع مالی و امکانات توجه می شود و از ایده آل گرائی پرهیز و موازین اخلاقی و شرعی رعایت می شود و آبرو و حیثیت افراد مورد بی احترامی قرار نمی گیرد.
رییس دانشگاه شیراز بیان داشت: نقد منصفانه مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی زمانی محقق می شود که فرد نقد کننده به اصول، ارزش ها و معیارهای دینی، اسلامی و اخلاقی توجه داشته و آنها را رعایت نماید .
وی مهمترین این اصول و ارزش ها را تقوی، امانت داری، صداقت، عالم بودن نسبت به همه ابعاد موضوع مورد نقد، خیرخواهی و دلسوزی برشمرد.
دکتر موذنی گفت: بی تردید نقد منصفانه زمینه ساز بهره مندی مدیران و دست اندرکاران اداره امور کشور از نظرات صاحب نظران و کارشناسان دلسوز و خیرخواه می باشد و در صورتی که چنین زمینه و شرایطی در کشور فراهم باشد، اقدامات و عملکردها سنجیده تر و پخته تر خواهد شد و عیوب و اشکالات با سرعت بیشتری اصلاح می شود.ک/۳
  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی