سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان


خبرگزاری تسنیم: مسئول کمیته فوتسال شیراز گفت: مسابقات لیگ زیر ۱۲ سال فوتسال شیراز یادواره شهدای دفاع مقدس که با شرکت ۸ تیم زیر نظر کمیته فوتسال هیأت فوتبال شیراز آغاز شده بود، با قهرمانی تیم ولیعصر به پایان رسید.

.

محمد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: کمیته فوتسال در راستای پشتوانه سازی برای فوتسال شیراز، برای اولین بار اقدام به برگزاری مسابقات زیر 12 سال به صورت لیگ کرد.

وی تصریح کرد: با شرکت هشت تیم به صورت گروهی، بازی ها آغاز شد که پس از هفت هفته رقابت فشرده، تیم ولیعصر با شش پیروزی و یک باخت و کسب 18 امتیاز به مقام نخست دست یافت و تیم‌های پگاه پرسیا با 17 امتیاز و المپیک اسپورت با 16 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسئول کمیته فوتسال شیراز بیان کرد: فصل آینده پنج تیم اول این دوره از لیگ، تیم های لیگ زیر 12 سال شیراز را تشکیل داده و سه تیم پایین جدول نیز به دسته پایین تر سقوط کردند.

اسکندری رد و بلد شدن گل در هر بازی را نشان دهنده کیفیت مطلوب بازی ها عنوان کرد و افزود: به طور کلی در 28 دیدار انجام شده 90 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و به طور متوسط در هر دیدار 2 الی 3 گل به ثمر رسید که این بیانگر کیفیت بالای مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته فوتسال شیراز امسال برای اولین بار در راستای تشویق و ترغیب بازیکنان به بازی جوانمردانه، بعد از هر بازی اقدام به انتخاب بهترین بازیکن میدان کرد که باعث تلاش مضاعف بازیکنان و در نتیجه بالا رفتن کیفیت بازی ها شد.

اسکندری گفت: محمد صادق عابدین از تیم پگاه پرسیا به عنوان بهترین بازیکن، سبحان سرخی نیا از تیم ولیعصر با به ثمر رساندن 12 گل به عنوان آقای گل و سعید کلانتری از تیم پگاه پرسیا با توجه به بسته نگه داشتن دروازه تیمش در بیشتر بازی ها به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدند.

مسئول کمیته فوتسال شیراز اظهار کرد: برگزاری مسابقات رده پایه در این مقطع سنی با کیفیت بالا، بدون شک نیازمند همکاری تمامی مجموعه هیأت فوتبال است.


  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی