سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
وبلاگ سحاب نوشت:

در این روز ها ثانیه به ثانیه که ما می گوییم و می خندیدم و به راحتی در خیابان ها راه می رویم مردم بی سرپناه غزه ثانیه به ثانیه اشک می ریزند و گریه می کنند و در خیابان ها کشته می شوند.

در این روز ها مردم غزه ذره ذره ی وجودشان آب می شود و ما این جا به راحتی آب می خوریم. این روز ها سخت است به عکس های بی جان کودکان غزه نگاه کنیم ولی راحت است یک روز به نشانه حمایت در خیابان ها شعار دهیم چون این روز ها کودکان غزه در انتظارند ...

این وظیفه ما است که از این راحتی های خود برای حمایت از گل های بی خار غزه استفاده کنیم و دل های زخم خورده آن ها را ترمیمی دهیم.

مردم غزه از درد فریاد می زنند و ما اخرین روز جمعه ماه رمضان بی گناهی آنان را فریاد زدیم این بود حرف دل وبلاگنویسان مرجع وبلاگستان سحاب که در این روز با شرکت در راهپیمایی و شعار دادن علیه آمریکا و اسرائیل دلگرمی به مردم غزه و کودکانشان دادند .

 

   به وبلاگ مرکزی سحاب به پیوندید

نظرات  (۱)

  • مسابقه وبلاگ رمضان
  • با نام الله
    با سلام و تبریک فرا رسیدن عید بزرگ فطر ضمن سپاس از حضورتان در مسابقه  شما در بخش داوری مسابقه قرار گرفتید با امید به موفقیتتان در همه امور زندگی تا میلاد مبارک امام هشتم نتیجه اعلام خواهد شد با آرزوی شرکت در دیگر مسابقات ما و موفقیت همیشگی
    مدیر وبلاگ و سایت بسیج مهندسین استان فارس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی