سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

درصد تولیدات استان فارس صنعتی است 10

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ق.ظ

استاندار فارس با اشاره به اینکه 10 درصد تولیدات این استان صنعتی است، گفت: رونق صنعت می‌تواند فارس را رشد داده و به جایگاه اصلی خود برساند.

خبرگزاری فارس: 10 درصد تولیدات استان فارس صنعتی است / تولید 17 درصد گاز مصرفی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد احمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار شد، اظهار داشت: فارس زمانی به عنوان یک استان نفتی شناخته می‌شود که به جایگاه و ارزش واقعی خود رسیده باشد.

وی افزود: 17 درصد گاز مصرفی کشور را استان فارس تولید می‌کند که بر این اساس می‌توانیم با توانمندی‌های فکری در صنعت نفت و گاز جایگاه بالاتری را در کشور کسب کنیم.

احمدی گفت: باید فارس را استانی نفتی و گازی و پتروشیمی کنیم و با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود، آن را توسعه دهیم و از قافله تمدن و تکنولوژی امروز جهان عقب نمانیم.

استاندار فارس با بیان اینکه 11 پتروشیمی مصوب در این استان داریم که در دست اقدام است، ابراز امیدواری کرد که در افق‌های بالاتر، با بینشی وسیع‌تر، بتوانیم صنعت نفت و گاز و پتروشیمی را ارتقا دهیم.

وی نمایشگاه را حلقه وصلی بین صنعت تولید و مردم دانست و اضافه کرد: در کشور ما به نمایشگاه بها داده نمی‌شود و هر زمان که از آن صحبت می‌کنیم مردم به فکر خرید می‌افتند در صورتی که جایگاه نمایشگاه‌ها، سیاسی و اقتصادی است.

استاندار فارس با اشاره به جایگاه این استان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گفت: باید تبلیغات بیشتری نسبت به نمایشگاه این صنایع در فارس و سطح کشور داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس نیز در این مراسم، ابراز داشت: این نمایشگاه با حضور بیش از 90 شرکت در قالب 250 غرفه راه‌اندازی شد.

عبدالناصر اسکندری ادامه داد: در این نمایشگاه بخش بسیاری از دستاوردها و آخرین تولیدات شرکت‌های داخلی در صنایع مربوط به نفت گاز نیز ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: تولید ورق‌های انکردار پلیمری برای نخستین بار در کشور در این نمایشگاه ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس اضافه کرد: تولیدکنندگان سراسر کشور در این نمایشگاه حاضر هستند و دستاوردهای خود را ارائه کرده‌اند.

اسکندری با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس در بحث صنایع نفت و گاز جای کار فراوان دارد و در مسیر اصلی خطوط انتقال است، راه‌اندازی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در توسعه این صنعت تاثیرگذار باشد.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی