سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دستگیری سارقان منزل در شیراز

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ق.ظ

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارقان منزل با 15 سرقت در شیراز خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارقان منزل در شیراز

سرهنگ علی پناهی‌منش اظهار داشت: در پی ارسال پرونده‌ای از کلانتری 12 فخرآباد شیراز با عنوان سرقت منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم از فرد مالباخته، وی اعلام کرد به اتفاق خانواده زمانی که به منزل مراجعت کرده متوجه شدم منزلم مورد سرقت قرار گرفته و مقادیری طلا و وجه نقد به سرقت رفته است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارقان سه نفر بوده که با یک خودرو ال 90 اقدام به سرقت از منزل کرده‌اند.

پناهی‌منش گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی شخصی 21 ساله شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده از این متهم 15 سرقت منزل از وی در سطح شهرستان شیراز و با همدستی افرادی دیگر مشخص شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه یکی از همدستان سارق نیز دستگیر شد، متذکر شد: در بازرسی از منزل این فرد یک کیلوگرم طلای مسروقه نیز کشف شد.

پناهی‌منش در پایان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدست دیگر این سارق همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: صحنه‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

  • 3ahab

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید. موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی