سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
بر اثر تصادف در محور جهرم – شیراز ۷ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.


شب گذشته بر اثر برخورد خودرو مزدا و سمند در محور جهرم – شیراز بالاتر از دو راه قطب آباد تعداد 7 نفر از سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

هنوز چند ساعت از وقوع یک تصادف در محور جهرم – میمند که حاصل آن یک کشته و 4 زخمی بود نگذشته بود که خبر تصادف دوم از مرکز اورژانس جهرم اعلام شد.

شاید تصادفات روز گذشته در محورهای جهرم که در مجموع 11 زخمی و یک کشته در بر داشت زنگ خطر و هشداری برای مسئولان بوده تا هر چه سریع تر نسبت به رفع مشکلات جاده ای در این شهرستان اقدام کنند.

با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی جهرم که سالانه منجر به کشته و زخمی شدن جان صدها تن از هموطنان می شود لزوم علت یابی این تصادفات و تلاش در جهت رفع آن توسط مسئولان ضروری به نظر می رسد.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی