سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان


توسط بنیاد تعاون بسیج و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات حمایت می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان فارس توسط بنیاد تعاون بسیج

  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در جلسه‌ای که با حضور مدیر موسسه نگار نصر در فارس وابسته به بنیاد تعاون بسیج برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و تولید اظهار داشت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌گیری می‌شود.

علی صداقت پور افزود: ارائه مشوق‌ها و تخفیف‌ها به سرمایه‌گذاران از سیاست‌های موثری بوده که در شهرک‌های صنعتی فارس اعمال می‌شود و در این مورد اقدامات مناسبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه به بهره‌گیری از ظرفیت و توان موجود در موسسه نگار نصر تاکید کرد و گفت: این مجموعه که با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های علمی تخصصی و فنی بسیجیان تشکیل شده می‌تواند نقش موثری در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت فکری، معنوی و تخصصی از صنایع این استان ایفا کند.

مدیر موسسه نگار نصر در فارس وابسته به بنیاد تعاون بسیج نیز با اشاره به اهداف تشکیل این موسسه در زمینه کارآفرینی و اشتغال در این استان گفت: مهمترین برنامه این موسسه تحقق اقتصاد مقاومتی است که رهبر فرزانه انقلاب نیز به اجرای آن تاکید دارند.

سرهنگ محمد علی فرخی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها تبدیل کننده تحریم به فرصت است تصریح کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک روش مهم در تغییر مسیر حرکت اقتصادی کشور بیان داشته‌اند و تحقق این مهم سدی مقاوم در برابر هجمه‌های غرب به شمار می‌رود.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های این موسسه در زمینه توسعه کارآفرینی و اشتغال در فارس گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی اشتغال بیش از 7 هزار نفر از بسیجیان با تخصص‌های مختلف در این بانک اطلاعاتی نام‌نویسی کرده‌اند و این موسسه آماده معرفی نیروهای متخصص، مجرب و متعهد برای شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی تولیدی است.

فرخی اضافه کرد: تاکنون با توجه درخواست تعدادی از واحدهای صنعتی دارای سه سال سابقه فعالیت تولیدی، برخی از نیروهای تخصصی برای فعالیت در این واحدها معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این موسسه به کارخانجات و واحدهای صنعتی که نیروهای معرفی شده را به کار می‌گیرند به ازای هر نفر تسهیلات 200 میلیون ریالی پرداخت می‌کند ابراز داشت: تاکنون تعدادی از واحدهای صنعتی برای اخذ تسهیلات به بانک مهر معرفی شده‌اند.

وی افزود: افرادی که بسیجی فعال باشند می‌توانند با مراجعه به این موسسه و یا نواحی مقاومت بسیج در بانک اطلاعاتی اشتغال نام‌نویسی کنند.

صالحی کارشناس اقتصاد مقاومتی موسسه اشتغال و کارآفرینی نگار نصر فارس نیز گفت: این موسسه به بسیجیانی که شرکت تعاونی تشکیل دهند و در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام کنند تا سقف 1.4 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارائه می‌دهد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل،‌ تسهیلات در سریع‌ترین زمان ارائه خواهد شد.

صالحی همچنین از ارائه تسهیلات اشتغالزایی 200 میلیون ریالی به بسیجیانی خبر داد که با ارائه طرح‌های اشتغالزایی در قالب اقتصاد مقاومتی بتوانند طرح خود را اجرایی کنند.

وی همچنین با اشاره به حمایت این موسسه از واحدهای تولیدی صنعتی فعال گفت: این واحدها نیز به ازای ایجاد اشتغال برای هر نفر 200 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی