سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شرکت سالانه 25 هزار نفر در دوره‌های بصیرت ناجا

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ
جانشین فرمانده قرارگاه باقر‌العلوم (ع) نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: سالانه 25 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در دوره‌های تعالی معنوی شرکت می‌کنند.
خبرگزاری فارس: شرکت سالانه 25 هزار نفر در دوره‌های بصیرت ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار دکتر حسن بختیاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالانه 25 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در دوره‌های تعالی معنوی شرکت می‌کنند که از این تعداد حدود نیمی در دوره متمرکز قم و مابقی در 13 استان کشور از آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی همگام با رشد علم و فناوری و توسعه تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، روزآموزی و بازآموزی کارکنان خود را در دستور کار دارد.

بختیاری ادامه داد: تعالی سازمانی نیروی انتظامی در گرو تعالی بخشی‌های مختلف آن است که بدون شک کارکنان به عنوان قلب یک مجموعه در اولویت ارتقا هستند.

انتشار 60 نشریه علمی در نیروی انتظامی

وی با تاکید بر سلامت اداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رضایت عمومی از خدمات نیروی انتظامی، افزایش پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری کارکنان، تسهیل در انجام وظایف و ماموریت‌های واحدهای مختلف و همین طور کاهش جرائم و تخلفات برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار دارد.

بختیاری در تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی برای این اهداف، ابراز داشت: تعالی معنوی کارکنان و ایجاد شرایط افزایش معرفت دینی و تقویت ایمان و باور آنان به عنوان مهم‌ترین عنصر در توسعه، مد نظر نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: تعالی حرفه‌ای کارکنان با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی در دنیا و اینکه مجرمان نیز به ابزار پیشرفته‌تری برای انجام جرم مجهز شده‌اند ضرورت دارد.

بختیاری بیان کرد: تعالی علمی پلیس سومین محور دستیابی به اهداف سازمانی نیروی انتظامی است و در این راستا بیش از 60 نشریه علمی در نیروی انتظامی منتشر می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای استانداردسازی رفتار کارکنان در موقعیت‌های مختلف که بهبود رفتار با مردم و حفظ حقوق شهروندی را نتیجه می‌دهد در همین راستا مورد اشاره بختیاری قرار گرفت.

تعالی خانوادگی کارکنان نیروی انتظامی آخرین محوری بود که وی در ذیل مجموعه برنامه‌های تعالی‌محور برشمرد و افزود: در سال جاری یک‌هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی فارس و همسران آنان در دوره بصیرت شرکت کردند.

وی با اشاره به شرکت 300 نفر از همسران فرماندهان نیروی انتظامی در دوره سه روزه قم ابراز داشت: در دوره‌های تعالی معنوی، افزایش معرفت دینی، مدیریت خانواده، دروس اخلاقی، آشنایی با مسائل سیاسی و اجتماعی روز در قالب محتوای تئوریک و کارگاهی ارائه می‌شود.

بختیاری تصریح کرد: در دوره‌های تعالی معنوی، هیچ آموزش سازمانی مد نظر نیست و تلاش شده با تفهیم این موضوع و فراهم آمدن امکانات رفاهی مناسب افراد با آرامش خاطر در راستای تعالی خود تامل کرده و از مدت زمان دوره برای ارتقای درونی خود بهره ببرند.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی