سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

سومین حرم اهل بیت(ع)

سحاب

"به بسم الله الرحمن الرحیم است که یک دل با دل دیگر حمیم است و صمیم است"

درجهت اطلاع رسانی صریح و شفاف و به موقع وبلاگ سحاب(سومین حرم اهل بیت(ع)) بر آن شد وبلاگی را در راستای اطلاع رسانی به مردم ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار دهد.
امید آن داریم این وبلاگ که در جهت ارائه کارآمدها در زمینه های گوناگون راه اندازی شده است بتواند به روز اخبار و دل نوشته ها را در اختیار شما مخاطب عزیز قرار دهد.
لازم به ذکر است وبلاگ اصلی به آدرس زیر می باشد
www.sahab.blogfa.com
برداشت مطالب از این وبلاگ تنها با ذکر چند صلوات بلامانع می باشد.
با تشکر
مدیریت مرجع وبلاگستان سحاب

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
مدیر عامل خیریه امام صادق(ع) گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با 28 صفر، طبخ آش سبزی صلواتی در شیراز انجام خواهد شد و با توجه به ضرورت‌ها، میزان آش طبخ شده 72 تن خواهد بود.

به گزارش ایسنا،  محمد اسدی صبح امروز، چهارشنبه در یک کنفرانس خبری افزود: سال گذشته این میزان 63 تن بود که با صلاح‌دید انجام شده، امسال به 72 تن افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه چنین اقدامی در سطح جهان بی‌نظیر است، گفت: برای طبخ این میزان آش، بیش از یکصد راس گوسفند و ده‌ها تن سبزی، حبوبات، برنج و روغن نیاز است.

اسدی با تصریح اینکه هزینه تهیه و طبخ این آش، از محل وقوفات مردمی تامین می‌شود، گفت: هزینه طبخ این آش بیش از 100 میلیون تومان است که همه این مبلغ از محل نذورات مردم تامین می‌شود.

وی با یادآوری اینکه امسال از سراسر کشور تماس‌هایی مبنی بر درخواست مشارکت در هزینه طبخ آش داشته‌ایم، گفت: یکی از هموطنان طی تماسی اعلام کرد که سال گذشته با نیت اینکه پس از چندین سال ازدواج صاحب فرزندی شود در محل طبخ آش 28 صفر شیراز حاضر شده و خدمت کرده بود و امسال قصد دارد با فرزندش به شیراز بیاید.

مدیر عامل خیریه امام صادق(ع) تاکید کرد: هزینه این آش هیچ ارتباطی به کمک‌های مردمی به خیریه ندارد و این آش نیز به هیچ‌عنوان نذری نیست بلکه صلواتی محسوب شده و هدیه‌ای است از طرف دوستداران رسول مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص).

اسدی گفت: سال گذشته بیش از 12 هزار نفر برای گرفتن آش صلواتی 28 صفر مراجعه کردند و از ساعت 5 صبح که طبخ به پایان رسید و توزیع شروع شد، تا ساعت 11 صبح، کار ادامه داشت.

وی با یادآوری اینکه برخی از شهروندان از ظهر روز قبل از طبخ آش در محل حاضر می‌شوند، گفت: مردم دلداده رسول‌الله(ص) و خاندان ولایت هستند و هیچ‌گاه در این خانه را رها نمی‌کنند.

اسدی گفت: برای طبخ این میزان آش به 45 قطعه دیگ مسی 2 تنی نیاز است که طی سال‌های گذشته تعداد 35 دیگ را که هزینه هر خریداری هرکدام بیش از یک میلیون تومان است،‌ تامین کرده‌ایم و امسال باید 10 دیگ دیگر نیز تهیه کنیم.

مدیر عامل خیریه امام‌صادق(ع) خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه طبخ آش صلواتی 28 صفر شیراز، دو ماه است که آغاز شده و بخشی از سبزی‌جات و مایحتاج ضروری نیز خریداری شده است.

اسدی گفت: محل طبخ آش صلواتی 28 صفر شیراز، در بوستان خلد برین خواهد بود و ثبت‌نام از متقاضیان همکاری در تهیه و طبخ آن، آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 400 نفر، شامل سرآشپز، آشپزها و خدمه و تدارکات و ... در این کار خیر مشارکت دارند و هیچ‌کدام از این افراد حقوقی دریافت نکرده و نمی‌کنند.

  • 3ahab

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی